Saturday, March 26, 2011

Hi : Assalamualaikum :p


Alhamdulillah..setelah debaran terungkai pada tarikh 23 Mac 2011 akhirnya aku mendapat keputusan hasil pembelajaran aku selama ini.Yaaa walaupun keputusan aku tidak gempak macam senior aku seperti kak umi dengan 9A abang fahmi dengan 8A,tetapi aku tetap bersyukur dengan apa yang aku dapat..WALAUPUN HANYA MENDAPAT 2A 5B+ 2C+ tapi tidak malu untuk aku cakap aku bersyukur sangat..at least aku berusaha.But less easy to be too happy because when it is also part of my friend,upset by the result of their examinations..and i'm very happy because that day i can meet my friends that I've missed.serious really missed friends that had been wihtin past two years i was happy,sad,sleep,learn,and also fight with them.no one will help me when I fall apart friends.Thank you so much with love to nana,wanie,ecah,cici,didi,az fatiha,tongga,hajar,wan,ibu,myra fasiha,fyka,aniz,sue,amalina,sepet,zaff,ekin,intan,kechik,and mia ...

jom kita layan gambar mase hari yang mungkin kali terakhir kami akan berjumpa...selepas itu hanya takdir yang akan menemukan kita..

miss nana and miss amani..

miss sufaza and miss farhaniz

apabila kami berhadapan buat kali pertama dengan junior..

ini junior tapi sekarang dia dah jadi senior macam I dulu2 kala...

this is my beloved sister.alah kat asrama orang kata adik declare..
tapi yang best dia nie adik kandung kawan aku farhaniz..haha 

tak boleh nak cakap paper dah..memang nie dua orang budak ratu pose kat kelas..

nie pulak kira segmen bergambar kenangan dekat bengkel kami.*hihi memang banyak sanagt kenangan..*




semasa akak senior bagi ucapan kat adik2 junior..

sesi bersama guru kami cikgu salina..

oklah adik-adik kakak nak balik sudah..
baru nak keluar terdengar ada junior memberi pujian hahaha *suka*

Thank you so much SEKOLAH MENENGAH TEKNIK (ERT)AZIZAH kerana memberi saya peluang menimba ilmu disini..Kenangan yang tidak mungkin akan saya lupakan.tidak semestinya masuk af jer ada kenangan kat teknik azizah pon ada tau!!heheheheh saje jer ea kau amani..


5 comments:

Unknown said...

adekk jgn rase result adekk ta bgos... okayy aper ade A... daripada failed, mane adekk nak? haaa kenelah bersyukur... bukan senang taw nak dapat result ni... ape2 pon, abg doakan adekk dapat sambung blaja kat tempat yg best2... amiinnn...

Anggun Amani said...

thanks abang ..u give me lot of support..yup bersyukur sangat dengan result tu..i already try my best!thnks ur pray for me and my friends.. and me too always pray for ur healty..now be happy okies :)

ainiey samsudin said...

syg , i da tuka blog tau . yg lme da ta gune . hee . good luck bby . lebiu <3

Gadis blogger said...

wahhh congrats wehh. result aku nk dekat same je dgn kau. ngee. beza aku c ade satu je. a tmbh lg 1. ngeee.
lepas ni nak apply course ape?

--school mate-- ^_^

Anggun Amani said...

adalah apply couse kat uitm tp xtau ler dpt ker x..