Saturday, February 5, 2011

Hari jumaat..

kebiasaan nyer lelaki akan keluar pada hari jumaat untuk menunaikan kewajipan..
our boys pon tapi girl akan pergi ke zoo sementara menunggu ..
haha kelakar jer kan ..
 dalam perjalanan..setelah setengah jam..akhirnya kami membawa haluan masing-masing..
akhirnya sampai juga..heheh.mama larh belanje..
menikmati pemandangan zoo johor..
penat berjalan haus tekak..
kakak mintak bluecoral satu ok ^_^
haa sudah siap pon minuman yang ala-ala cool blog..
paper pon sedap..
adik alesya nak jalan setelah beberapa minggu berlatih dirumah..
tapi nyesal jugak bg budak nie jalan buat penat aku jer kene kejar dy..berani sangat,,
semua binatang nak pegang..grr!
aikk...sterrrrt mama! suke nampak anak mane??
haha kakak kan ader ..so mama nak pose kejap.
amboi..
inilah satu-satunyer binatang yang aku berani angkat sendiri..
haha aku namakan dia winny.. sebab aku sebut nama tu dy datang dekat aku.
siap letak tanda lagi haha
nanti pergi lagi aku kenal haha

 iDoNtCArEwHAtPeOPLesAy: nanti aku masukkan lagi gambar kat zoo dalam entry nie ok..

No comments: