Wednesday, February 9, 2011

Perasaan.


Resah..
Huh kenapa semua ini ada,disaat aku bebas melakukan semuanya,
tapi kenapa resah itu muncul,
aku tidak pernah meminta perasaan itu wujud,
dalam kamus hidup aku sekarang.


Bahagia..
Tetapi dalam resah ada bahagia..
hee pelik tapi benar,
sukar untuk aku bayangkan bahagia aku seperti apa,
kerana hanya hati yang tahu semuanya,
biarpun mulut aku mengunci segalanya,
tetapi hati bukan tempat untuk berahsia.,
mata dan hati adalah sesuatu yang tidak boleh kita tipu..


Cinta..
apabila resah bertukar bahagia dan bahagia bertukar kepada perasaan yang paling suci,
cinta ,satu anugerah kepada seseorang yang amat bersyukur dengan cinta yang ia ada,
bersyukur kerana tidak ramai insan yang berpeluang mempunyai cinta yang direstui,dihargai,
dan cinta sejati,
cinta sejati yang akan sentiasa dalam ingatan kita,
sesuatu yang indah telah tumbuh,
meskipun kehadapan nya ,
pahit atau manis untuk kita telan ,
terimalah kenyataan bahawa dalam diri kita pernah wujud perasaan indah itu.


Tidak terkecuali aku,
pernah merasai itu..
walaupun banyak kali gagal tetapi hanya satu sahaja yang sentiasa aku ingati,
tetapi biarlah ianya satu kenagan zaman remaja aku,
biarpun satu setidaknya aku bersyukur kerana pernah merasai itu semua.

 iDoNtCArEwHaTPeOPlEsAy : baca apa yang aku tulis nie korang bukak lagu2 yang feeling tau :)
                                                   hahaha... nie aku buat memang sajer2 jer..
                                                      xsedap atau xbest sori larh yeaa..aku bukan nyer reti sangat. nie main tulis                

1 comment:

Anonymous said...

salam...

lagu yyg best,,

**folo ur blog....*11