Friday, April 15, 2011

Amani pakai tudung?!

Copp! Korang jangan terpengaruh dengan tajuk entry dekat atas tuh.Nie semua gara-gara pagi tadilah masa nab siap-siap pergi tempat kerja.Memandangkan hari ini hari jumaat so,kita perlu lah menghormatinya.And anak murid aku pun memang suka kalau cikgunya cantik-cantik.Ok back to our topic..memang gila separuh nyawa satu rumah jerit cakap "wahh!mama kakak pakai tudung hari ini"!

Oit choii selama nie akak korang pergi kerje tak pakai tudung ker? hahah bukan pa.. adik2 aku nie agaknyer terpegun kot sebab akak mereka nie pemalas sikit.selama nie pakai tudung yang tak payah pakai pin,gosok..sekali hari ini pakai tudung..haaa tu yang ter kejut kot.entah er bangon pagi2 bukak almari tup2 tengok tudung..selama nie asyik pakai shawl jer kan .mesti anak murid aku boring tengok aku,..so kenelah ubah sikit fesyen tudung ke alam persekolahan balik."i tak mampu nak buat tudung luar biasa bagai tuh"

Sampai sekolah kene lagi kezutan..Principals pun tegur aku "wah teacher amani u looks different today"..
situasi kedua kawan tempat kerja: ea amani kau pakai tudung harini..
haah ler weyh agaknyer selama nie aku aku memang suke kowt buat lilit kat rambut aku..-_-!!
geram aku .tapi hehe memang kelakar semua perasan aku harini..

terasa jugak ler yang diri ini menarik perhatian WALAUPUN PAKAI TUDUNG CINCAI BONCAI!
tetap nampak beza dimata mereka !haa thumbs up !




<------ haa budak kecik nie memang dari pagi sejak aku turun   tangga dah melopong tengok aku.. "alesya agaknyer kau xpernah tengok kakak kau pakai tudung ker dik oii..










Datang jer sekolah macam aku cakap  tadilah..amboi..celebrate aku.!!









Haa layan kejap gambar saya pakai tudung..hari ini haha *hot issue tau kat tadika hahah*
memang xboleh blah!  



*taken by my student Aw yu xin..
*taken by my student Kynaston !!<3

         p/s:saja jer tau nak buat hot story nie malam-malam buta hiihihihihi
              but thanks to all my student morning and afternoon class because today
              u all make me happy..!suke dapat hadiah colour pensel..haha
              itu jer teacher amani boleh bagi.!!
       

No comments: