Saturday, January 29, 2011

hari ini (:

hari ini penat sangat sebab teman mama pergi ambik ayun kat kota then pergi lunch kat sane teros..
esok dah balik kampong because my uncle ok not me yet..akan melangsungkan perkhawinan..
hehe nak cakap specialnyer makcik aku nie,first time aku tengok die wahh macam pelakon  eira syazira yang sekarang tengah meletopp dengan citer Ustaz Amirul. she act with my fav actor..
XOXO

mama cadang nak buat puding roti.then tadi mama beli 6 kotak buah limau..fuhh bak kata awal..
nasib baik sekarang  tengah musim kan kalu x..satu keje nak cari buah limau yang mengikut citarasa.
hari nie perasaan benci,marah, semua ada..
adik aku balik rumah bagi aku die tu macam !!!!ee xsuke tapi aku cube nak berbaik dengan die tapi lelaki well EGO!hate that!serius memang aku ada sejarah tersendiri ngan adik sendiri.well people always can say like this yea"so k kakak korang kan adik beradik,so kalau gaduh tu BIASELAH!!"WHAT THE HELL serios memang marah kalu aku luahkan perasaan then thy all can just say like that .,it better i talk with my popo or stone.4 sure lah kan that things xkan jawab paper kalau aku cakap.

cubelah kepada yang membacanya,bayangkan as a sister atau yang tua korang mesti kan nak dihormati bukan DIMAKI!aku sampai terfikir jer nak repot kat polis ker jabatan pelindung wanita..
dulu gaduh jugak tapi xseteruk sekarang..now i can count berape kali kami adik beradik(yg kat rumah)akan senyum dengan dia.sorry ok aku xhasut  my lil princess and prince buat tapi dorang yang budak kecik pon tau mane buruk mane x.

let say tadi kan adik2 aku dah siap kecuali me and baby lysya..tup2 dia naik atas then talk to my mother cakap suruh dorang xpayah pergi!OMG what the hell with this boy.
aku rase pengaruh asrama tu die amik yang baik just kat sane jer then nak lepas geram kat rumah ea Fuck?
sori lorh bahase memang macam nie kalu lagi marah so kepada sesiapa yang baca xpayah ko nak nasihatkan aku nescayakan ko pon penah cakap ..kepada ****xnk ckp sape paham2 sendiri..

iDoNtcAREbOutPEOpLeSaY : TO SOMEONE ko kalau dah bace blog aku nie xpayah nak cakap aku nie xboleh tu ah, nie ah,,aku rimas tau x??xda kebebasan !!
well sape ko nak halang aku !UR ARE NOT MY husband!!FAHAM!!

No comments: