Wednesday, January 5, 2011

Kenangan Bersama


         Miss so much to this girl (atau yang lebihnyer)SUARA MU!
        u know what gurl mula2 mase stop skola memang pg2 pelik
        sebab duu ada suare menjerit tapi sekarang :(
        haa tapi xdalah pekak lagi telinge aku hahah ~nana monyol






time gosip bersame di tepi kolam ikan(tak nampak)
cici,aini,amani memang gile warden suro prep!!korang nyambil gossip.hee aku pon adalah  ea mcm ner aku ada kat situ?













haa yang nie ck sufaza.garang orangnyer!!
haa sape2 nak jadi suami dy sumpah cakap jangan memain denagn budak nie.kalo nk marah time tu jugak.dan satu aku agak kagum dgn die kalo nak sound memang direct xda simpan hahha
~ck suezy





                           haa yang dua orang nie ck senah denag mak kiah
                           mane ada larh az dan mia nie dah mcm kembar
                           az ada mia pon ada kecuali pergi ke tandas larh

1 comment:

Anggun Amani said...

aku sangat rindu kat korang