Thursday, January 6, 2011

Terjumper pulakk

nyambil makan kuaci tu selak-selak ler kotak album yang lame.street!!!cak suprise terjumpe cd gmbar lame.xdalah zaman tuk zadok sangat tp tu zaman budak2 kot(cehhh mentang dah 18thn) berlagak ar kau budak.dah nak tengok x?kepada sape yg nak tengo tu bukak mate tapi sape yg ,malaz tutup mate tu rapat2 ok.:
sebenarnye tak bepare ingat nie kat mane ang sape larh gtal tanganyer snap pic nie snyap!
aibb babab kang ..kan xready but nice :) tapi jangan pikir laen plak mntang aku pegi kat bhagian kiko.
haa aku memang suke tengok desain baju budak kecik nie .sebab kalau nak cari tema pon senang macam aku nie terlalu obses dengan bunga ros putih .wahh memang banyak baju budak2 yang bertema fairytale
suke sangat tengok ada satu baju tu aku ingat lagi kat LOT 10 K.L mase tu temankan cousin.
wah memang cantik sngat2 ler baju budak2 kat situ memang aku berazam aku kalau ada anak memang aku dress up cntik2 anak aku tuh..:)
aikk da berangan ker??hahaha

inilah dia gadis dan mak gadis jang ghazali..gambar nie xsilap mase tahun 2009 mm cute mama saye

ini bukan boyfie saya ok.nie adk nmber 2 aqcntik x baju yang die pakai??
tengoklah sape yg bagi kan..haaaa tapi duit mama haha kantoi :)

berbaju kebaya..wahh nie semua gara2xda baju dah nak pkai ,mama pon decide suro pkai.soo pakai jelah nak.nasib ko larh budak.tapi cun per haha(isi bakul angkat sendiri)

                             anak-anak shamsuri rewang masak haa sempena mama cuti rehat ahhzz

nahh inilah dia jumlah sebenar anak-anak sidek eaa bukan anak mr.shamsuri and mrs.anida
comeyy na.(ahaaz pasan jer)tapi cube tengok betul2 memang comel lahhh

No comments: