Sunday, January 23, 2011

MAMA! HUNGRY!!

baru nak masuk dapur sebabperut dah menyanyi lagu "Kalau Berpacaran" hahahaha.baru jer nak bukak langkah kanan tetiba..kringgg! kringg! kringg!

Me: helo?
Ayah: kakak, adik kila dah bangun belom?
Me: hrumm dah kenape?
Ayah: haaa, adik dah mandi belum?kalau belum pergi siap?
Me: ha?nak pergi mane?
Ayah: siap kite makan kat luar kat McDonald seri alam.
Me; *wahh cantek! owhh ok yah. ayah kat mane nie?
Ayah: haa ayah dah nak sampai dah cepat
Me: owh ok yah!


KILAAA!!*NADA PALING LANTANG! cepat siap ayah nak bawak kite keluar.cepat kakak bagi mase 2 minit nak siap.
hahah benarlah kata orang tua kita kena buka langkah kita dengan kaki kanan. :) kan dah dapat rezeki makan kat luar.
aku pon siap ala2 kadar jer.dalam 5minit kemudian ayah and the geng pon sampai.masuk kereta adik alisya pulak boleh muntah sebab terlalu over giler vavi main cak2 dengan adik I.adohh lysya nie nasib baik kakak xkena.
haha kat dalam kereta die boleh pulak buat konsert rock!aduhh!
nielah jadnya kalau dah terlalu laparrr hahah..

owhh ok,ok lysya tengok tu kita dah sampai..cup.cup dah diam 
*hehe aq pon dah laparr nie cepat lerr ayah oiii

after masuk jer ayah dengan mama check in toilet dulu..haa aq pon menjalankan tugas sebagai sister a.k.a baby sister for my little2 princess and sorang prince. sekali jer orang lain tengok aku dah macam bawak rombongan taska makan kat McD. hehe
then mama and ayah pergi order makan aku nak special request nak aiskrim oreo satu!adik nana dah pandang badi jer kat aku sebab request her fav.dessert.hahha padan muke kau budak..adik baby alisya dah macam ulat kepanasan *aik per punyer bahase daa..
haa dah sampai pon tp kentang dulu??mane kakak punyer burger??tapi ada budak tu feeling habis dapat kentang orang panggil pon wat dekk jer..
see this girl.aiyooo.memang macaam ...............
hahahhaha
more photos from baby alesya..
tengok memang adik aku nie berlagak atau per??
hahah motif?? nak ambik gambar siapa?? kentang,adik I,kila atau mamat kat belakang tuh??
heheheh


sekarang kite tengok owner yang belanja makan last nite..hahah memang die xperasan yang aku ambik gambar dia.
hahah tengok ayah melayan his BIG MAC hahaha sampai xnampak aku yang kat sebelah.
ayah BIG MAC alesya bubur ayam..
haa nie lah makanan aku haa simple kan ..pelik kat rumah punyerlah giler vavi laparr tapi dah kat tempat makan aku xda selere sangat..
aqilah my sister..konon nak tunjuk cara makan salad yg betol perrgi dah!!

blogger owner..hahah tengok aku dengan fav.dessert aq then aku suruh pekerja aku ambikkan sos untuk burger aq hahah adik I kat belakang hahah padan muke kaw..
thank you McDonald Seri Alam because make my dinner last night so awesome..
even simple but so meaningful to me..i can take time with my little2 princess and prince..
but i'm so sad my brother "ayun" are not with us.but ayun don't worry kakak gantikan kau hahaha 
McDonald i'm lovin' it.. ~with love

2 comments:

Gadis blogger said...

hey nice blog. hee
(budak azitech kelas fp thun lps =)
duduk seri alam kee?

Anggun Amani said...

haah knp dok situ jugak??