Friday, January 7, 2011

NAK TANYA?

Nak tanya boleh?aku dah anggap blog nie separuh drpd hidup aku.ya walaupun aku baru aktif blog nie sekarang.yelahh sebelum nie hidup aku dekat asrama,dorm.kat sana mane ade wireles kan .aku nak tulis kali nie tentang hati dan perasaan seorang wanita yang dalam dilema.pernah tak korang semua terfiir tentang hidup.yeah H.I.D.U.P . Maknanya sangat luas (hidup)berkaitan dengan cita,duit,risiko dan macam2.aku pernah berkenalan dengan seorang nie,jumpe dia pon kat sekolah aku.dia lebih tua daripada aku.Apa yang aku belajar daripada mengenali si dia nie, aku lebih banyak mengenali diri aku sendiri yang dulunya kabur.Sejak aku pindah ke sekolah teknik, aku bergelumang dengan semua risiko.dulu hidup aku cume dengan keluarga dan super DUPER friends girls
tapi sekarang aku ada kawan yang dari Pahang,BatuPahat dan banyak tempat.dan kat sekolah tu jugak aku dapat menonjolkan diri aku.mean bukannyer  kat sekolah lame x ,cume yelahh sekolah harian ,pelajar ramai,dan lagi satu aku xberape suka sekolah lame aku tu banyak budak cina,so kalau nak pegang apa-apa jawatan pon macam malu sebab majoriti yang sandang jawatan tu cina.aku dan kawan2 aku kalau nak sandang jawatan pon dalam kelas jer tu pon kalau ada undian yang banyak ar.oklah mulai sekarang aku  nak try jadikan blog ini sebagai diari hidup aku.sorry larh sebab kadang2 apa yang aku tulis  nie agak ta betul .

sekarang aku nak buat luahan perasaan.aku ada kenal dengan seorang budak nie,well mule dulu aku dengan dia just friend only,but u knwo man?always make love in our heart.aku selalu mcg dengan dia.tapi once aku dapat tau tentang apa yang dia buat, aku terus stop mcg dengan dia.pelik mula2 dia tanye aku dia ada buat salah ker.but man always fake!!try get back my heart.tapi aku paling benci dengan orang lelaki yang suka mainkan hati perempuan,dan playboy.
aku pernah cakap kat diri aku sendiri yang aku ta akan menerima lelaki tu walaupun aku amat sayang kat dia.pernah dulu aku bersama one guy .lama r jugak two years.tapi hubungan terputus macam tu jer sebab nyer (biarlah rahsia) agak susah juga untuk aku lupekan dia tapi aku berjaya!! yeahh ok back to the story.(about that guy yang aku kenal)aku geram sangat kat dia sampai hati dia tipu aku.mcg aku and mase yang same mcg dengan kawan kelas aku sendiri.WTF!!ok fine selame ine aku ingatkan dia baik sebab background die yang sekolah dekat sekolah yang memang bukan sembarangan orang boleh masuk.dah lame dah x contact dia,then sudenlly semalam dia mcg aku balik.what??
amazing sangat2 semalam aku demam so xberape ingat sangat dia mcg ape nd mcg pon sekejap jer sebab kepale aku pening.mule2 dia miscall aku tengok name dia aik??bio benar?ker aku yang migrain sampai tulisan pon salah?then dia miscall lagi haa..memang kepale aku nie xsewel lagi.hee memang kelakar. haiss mcm citer dongeng hmm dah ler kat sini jelah stop dulu yerr nak mandi ok~tentang anggun

No comments: