Thursday, January 6, 2011

PERLU KE??

 Ha nie nak cakap perlu ke seseorang itu mengikut kata orang tapi kalau nak difikirkan secara logik memang betul apa yang orang tu cakap.Tapi kita pun ada pendirian kan kenape mesti gunakan kekerasan daam keadaan meminta??-ehh anggun pew ko merepek nieh!!??ok now let me tell the true.sebenarnyer aku ni dalam dilema sebab kene pilih antara A atau B ?AKU TAKDA PILIHAN !!sebab kalau diikutkan memang aku nak dua2 sekali!(ha baru terserlah personaliti aku yang tamak hhaha)haa stop!!back to the topic.
NURULAMANI ASHIKIN kadang-kadang macam tak nak jer aku membesar sebab makin besar makin banyak masalah aku kene pikir.Waaupun aku ni anak sulung tapi karakter aku ni majoriti orang yang xkenal aku akan cakap macam nie "awak nie anak bongsu ker manje semacam jer???"haa tuah dialog yang aku selalu dengar.hehe nak tergelak pon ada .kadang2 teringat time aku dajah 1-6 macam gud2 gitu kan haaa dahlah~ nak tido dada Ceritera Tentang Anggun~
              
                              muke yang tengah ada dilema dalam hidup.kesian kau kan budak!

                                      

No comments: